torstai 13. marraskuuta 2014


ASIAKAS VALITSEE - VALITSEEKO PALVELUKESKUSSÄÄTIÖN PALVELUT?


Seminaarista päällimmäiseksi mieleeni jäi muutama mielestäni tärkeä asia

* Palveluntarjoajan tulee olla valmiita muuttamaan käytäntöjään eli tulisi aktiivisesti miettiä & kehittää uusia tapoja palvella asiakkaita.

* Meidän tulee päättää, valitsemmeko asiakaslähtöisen näkökulman vai valitsemmeko itse asiakkaamme? Onko meillä siis varaa valita kenet "kutsumme" asiakkaiksemme vai tulisiko meidän olla niin houkuttelevia että meidät valitaan.?

* Asiakkaissa (niin nykyisissä kuin tulevissakin) on sekä digi-immigrantteja että diginatiiveja. On haaste, miten saadaan markkinoinnissa ja palveluissa löydettyä molemmille sopivat tavat tavoittaa heidät ja palveltua heitä parhaalla mahdollisella tavalla.

* Asiakas ei rakenna arkeaan säätiön ympärille vaan säätiön tulee rakentaa palvelunsa asiakkaan ympärille.

Pieni lisäys...
Nyt sain käyttööni seminaarissa puhuneiden henkilöiden aineistot. Tallensin ne P-asemalle, kohtaan 2014 koulutukset. Käykäähän kurkkaamassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti