Sivut
- Etusivu
- Yhteystiedot
- Kirjatori
- Klinikat
- I Kohtaaminen
- II Kohtaaminen
- III Kohtaaminen
- IV Kohtaaminen
- V Kohtaaminen
- VI Kohtaaminen
- VII Kohtaaminen
- IIX Kohtaaminen
- IX Kohtaaminen
- X Kohtaaminen
- Ohjeita tutkinnon suorittamiseen
- Tutkintoon valmistautuminen
- Tutkinnon osa 1
- Tutkinnon osa 2
- Tutkinnon osa 3.
- Työpaikkaohjaajien info
- Henkilökohtaistaminen
- Koulutuspäivät 20-21.4
- Tutkintojen viimeistelyt 14.3.
- Lappeenrannan Palvelukeskussäätiön kehittämisverko...
torstai 13. marraskuuta 2014
ASIAKAS VALITSEE - VALITSEEKO PALVELUKESKUSSÄÄTIÖN PALVELUT?
Seminaarista päällimmäiseksi mieleeni jäi muutama mielestäni tärkeä asia
* Palveluntarjoajan tulee olla valmiita muuttamaan käytäntöjään eli tulisi aktiivisesti miettiä & kehittää uusia tapoja palvella asiakkaita.
* Meidän tulee päättää, valitsemmeko asiakaslähtöisen näkökulman vai valitsemmeko itse asiakkaamme? Onko meillä siis varaa valita kenet "kutsumme" asiakkaiksemme vai tulisiko meidän olla niin houkuttelevia että meidät valitaan.?
* Asiakkaissa (niin nykyisissä kuin tulevissakin) on sekä digi-immigrantteja että diginatiiveja. On haaste, miten saadaan markkinoinnissa ja palveluissa löydettyä molemmille sopivat tavat tavoittaa heidät ja palveltua heitä parhaalla mahdollisella tavalla.
* Asiakas ei rakenna arkeaan säätiön ympärille vaan säätiön tulee rakentaa palvelunsa asiakkaan ympärille.
Pieni lisäys...
Nyt sain käyttööni seminaarissa puhuneiden henkilöiden aineistot. Tallensin ne P-asemalle, kohtaan 2014 koulutukset. Käykäähän kurkkaamassa :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti